Where did the time go.. ?

My god!Det är 16. januari redan. Vart tog halva januari vägen?
Nån annan än mig som tycker att tiden bara rusar ïväg. Den väntar inte på mig iaf.

Ser mig själv som en figur som försöker så gott hon kan att hänga på en klocka som bara rasar iväg i full fart. Jag försöker verkligen, och hänger faktiskt på ganska bra. Men plötsligt så stannar jag upp lite, och då springer ju klockan bara iväg - och vips! Så hade en vecka gått. Kan ni se den komiska ritningen framför er?
Det kan jag, och det ser ju ganks roligt ut. För jag hänger ju liksom med, får gjort allt jag ska, och är med på dagar och datum och så. Men det går så fort. Plötsligt tittar man lite nogrannare i sin kalender och bara; " Vaaaa? är vi i mitten av januari redan?".

Thats how life is. Men hur ska det gå när jag bir gammal? Dom säger ju att det går ännu fortare när man blir gammal.
Då kommer ju ett år kännas som 5 minuter. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback