Möter väggen

Handlade massa mat igår, och ltie godis ;) Mums!
Älkslingen hämtade mig på jobbet, sen så handlade vi mat på vägen hem. Lagade supergod middag, och myste framför tv'en hela kvällen. Såg bland annat
"71 grader nord"  och "Ylvis möter väggen.". Ni har visst nåt liknande i sverige, som "Ylvis möter väggen", där Linn har varit med. Det är såå roligt, jag skrattade så jag grät igår. Haha!

Idag är det jobb till 16 som vanligt. Jobba på!
Efter jobbet ska jag köpa nya linser, lite nytt smink och sen blir det ett ltiet besök hem till mammsen och pappsen.

Innan veckan är slut måste jag bestämma vad jag ska ha på mig på dopet på lördag, i sthlm.
Måste se om jag har skor, annars måste man ju köpa ett par nya:O

Dop i Sthlm i helgen blir trevligt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback