God morgon!

Hej Hej!

Ny vecka , nya möjligheter.
Idag hade jag en mrogon som knske inte var den bästa. Ni vet såna där dagar, då allt bara blir fel?
Småsaker hela tiden. Jag började sådär idag. Jag hade gjort lunch till mig själv till idag, men hade ingen lust på den och kom på att spaghetti inte är gott att värma. Jag och älsklingen blev oense och började diskutera på morgonen - lite för tidigt:P. Jag hittar inte mina nycklar och älsklingen har redan åkt. Sen så är jag lite nere bara. Men har det i egentligen bra, så det är inget skäl till att jag inte ska vara glad och på topp idag. Men så är det bara.

Vissa dagar, så är man bara inte på topp.

Har haft en bra helg. bara slappade och tog det lugnt ensam hemma på fredag. På lördag var jag i Asker centrum en liten sväng. Slappade och städade lite hemma. På k¨vällen blev det utgång med Lillan. Kul!
Söndagen var också slapp dag. Lite seg;P Baby kom hem från Kragerø vid 21.30 tiden. Mys! <3

Nu är det jobb - fram till kl 16.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback