A list

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Ja? Finns det någon som inte petar sig i näsan? Hur fasen ska man annars få ut de små kråkorna?
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: Det händer, ibland får man faktiskt gnälla lite;P Är ingen gnällspik iaf;)
Skrika: Om jag brukar?
Sova: Yes
Ha ångest: Nej, brukar inte ha det. Men det är klart att ibland kan få lite "panik"
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nix
Vilja dö: Nepp.
Drömma mardrömmar: har ju hänt, men inget jag bruakr ha. Drömmer bara söta drömmar;)
Drömma sexdrömmar: haha
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: är nog det utan att försöka ;P
Klä dig i svart: Ja! Svart är inte tråkigt. Det är coolt, snyggt och sexigt.
Gå till kyrkan: Bara i dop,konfirmationer,begravningar och bröllopp
Gå i skolan: Nepp, pluggar inte
Röka: Ja
Ha sex: ;)
Ljuga: Vita lögner.
Hata folk: Hata? Nej. Ogilla? Ibland..
Lita på folk: Ja. Men på rätt få.

VEM:
Saknar du: 
Nu?Ingen speciell faktiskt.. Jo, Nine föresten 
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: älsklingen
Vill du slå: Ingen
Kysste dig sist: Min fina pojkvän.
Vill du kittla: Baby ;) han är grymmt kittlig
Kramade du sist: Baby
Vill du prata med: Nine
Skrek du på sist: älsklingen
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig sist: Hmmm..
Vill du bli galet full med: Haha!Hmm.. Lillan
Gjorde dig riktigt glad senast: Syster
Fick du sms från senast: En på jobbet
Ringde dig senast: Mamma
Är snyggast på jorden: Oj Oj, många snyggingar. George Clooney är läcker, min ¨lskling är läcker;) och så många andra ;)

HAR DU:
För många vänner:
Man kan aldrig ha för många vänner. Vänner är bäst!
Förföljelsemani: nej
Tvångstankar: nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: ryggskada
Färgat håret: Färgat det både mörkare och ljusare
Brutit några ben: Nope, never
Några piercings: nope, bara hål i öronen
Egen dator: japp
Bra självförtroende: Yes
Kysst någon:
Jaha du
Sagt jag älskar dig till någon idag: Det har jag
Bjudit ut någon: Hmm.. Inte vad jag kommer ihåg
Varit kär: Ja!Är det nu=)
Dumpat någon: Jag har krossat ett par hjärtan, och det sved lika mycket för mig som för dem.
Lämnat landet: För semestrar lite här och där, och 1 1/2 år i Sweden
Tuttat eld på nått: Nää
Gjort något olagligt: Hmmm..


HUR:

Går du: På fötterna
Svarar du i telefonen: hej det är caroline
Fördriver du tiden: Tv
Mycket pengar har du:
Så jag klarar mig gott och väl
Tjänar du pengar: Jobbet
Ofta diskar du: Aldrig, har ju diskmaskin!
Ofta städar du: När det behövs
Många stör du dig på: Inte så många
Ofta träffar du din familj: Flera gånger i veckan

TROR DU:

Att du kommer bli något: Vem vet? .
På gud:
Nja, jag vet inte vad jag tror faktiskt. Men det ä inget jag tänker på heller
På rymdvarelser: nope
Att folk tycker om dig: Hoppas ju det;)
På ett liv efter detta: Oj oj, vem vet vart man hamnar?
Att fiskar kan tänka: Det kan dom väl..
Att du kommer leva länge: Jaaa! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback