Lots to do

Massa att göra på jobbet, därför itne så mkt blogg. Men hinner slänga inn ett lite inlägg nu.^Går ändå ganska snabbt att skriv anågra rader, så varför inte? ;)

Har bara varit jobb sen helgen. På gång idag med. Onsdag redan.
I måndags åkte jag direkt hem från jobbet, till fantastisk middag som älsklingen gjorde till mig! Såå gott!
Det var kyckling i ugnen med broccoli och paprika. Marinerat med massa vitlök bland annat. Och två jättegoda såser till, pasta och en underbar sallad. Mmm! :) Och ett glas rött och underhållning på tv senare på kvällen.

Igår mötte jag upp min syster efter jobbet, i Drammen. Vi gick och åt på "Picasso". Jättegod mat!
Jag åt en kycklingsallad med vitlöksbröd. Min syster åt kyckling fajita. Mums!Sen delade vi på en brownie och jag drack en caffe latte. Så mysigt! Lite quality time med syster är viktigt! Sen blev det hem och "Bonde söker fru".

Idag vet jag itne hur dagen ser ut, annat än att det är jobb till 16.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback