Long time no see

Hola!

Har ju inte varit här på en evighet! Vad dåligt!Men har ju inte internet hemma - än!Det tar sin tid;) hehe
Men nu har vi bestämt hur vi ska göra, men kan ta så mkt som 14 dagar til innan vi får det. Men då blir det massa bloggning.

Sen sist har jag jobbat varje dag, som alltid. Varit med pojkvän och vänner. Förra helgen träffade jag äntligen några från Thailand igen. Itne träffat några av dem sen jag kom hem!Så det var så kul!Träffade Pernilla och Heidi på "Ett Glass". Kom fler senare, så vi var ett litet gäng. Trevligt!Tog nattbussen hem,och taxi från Asker.

Åt en supergod sushi med Lillan i onsdags, i oslo. På "Golden Dragon". Älskar sushi! nu i helgen var vi hemma och tog det lugnt, med god mat. Lördag var jagpå Sandvika köpcenter med familjen och shoppade pyttelite;) Det som följde med hem var en skinnjacka från Marie Fhilippe, en ring, från Mestergull guldsmed, en halsduk från Indiska och en tröjklänning från Voice of Europe. =) Åt lunch där, åt en jättegod scampi sallad. På efftermiddagen var jag hemma och fixade lite. VId sju åkte jag in till Sandvika och träffade en tjejkompis. Inte sett henne på många år. Så trevligt! Blev en tur ut.

Idag har jag bara slappat. Sliten. Nu har vi ätit middag hemma hos Mammsen och pappsen. Gott! Druckit kaffe och ätit vaniljhjärtan som syster bakat. Mums! Är fortfarande här.=) Blr inteså sena idag, imorn är det jobb.

Ha en toppen vecka allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback