Lite om mig..

Hittade den här hos Mogi

1. Vad heter du?
  Caroline
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Chloé, Caroline,Linn
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Christian tror jag, dom trodde först det var en kille i mammas mage;)
4. Vilket stjärntecken är du? Tvilling
5. Vilken årgång är du? 1986
6. Vart bor du? Asker, Norge
7. Bott utomlands? Ja, i Sverige
8. Flyttat antal gånger? 6 gånger
9. Vart skulle du vilja bo? I oslo centrum, Rom, Milano,London eller NY

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 1.80 ca
2. Hårfärg och frisyr? mellanblondt uppklippt, till axlarna ungefär. Med ljusa slingor
3. Ögonfärg? gröna
4. Mest nöjd med? ögonen
5. Minst nöjd med? äsch, det ska man ju inte bry sig om..  
6. Skostorlek? 40/41
7. Glasögon? använder månadslinser, har inga glasögon just nu - men vill ha!
8. Har du några piercingar/tatueringar? Har ju hål i öronen, och en tatuering på innsidan av handleden

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Min skinnjacka från marie phillippe och en mörksgrön oversized jacka
2. Vad använder du just nu för skor? lite olika, mina svarta stövlar eller mina guldiga gympaskor.
3. Favoritfärg på kläder? hmm.. det varierar ju massor. Just nu, brunt, grått, blått tror jag
4. Favoritmaterial på kläder? cashmere, merino ull, bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? åhh!Massor jag vill ha!
6. Favoritaffärer? tatler, benedicte ferner, fillippa k,++
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Ingen aning faktiskt, vill inte veta;P


BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Det spelar väl ingen roll
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu?  husnyckel,månadskort
b) Jobbväska just nu? jobbväska?använder den till annat än jobb. :P Men har massor av saker i den. Lypsyl,pengar,plånbok,tidning,smink,bankkort++
c) Handväska eller liknande just nu?samma som i jobb¨väskan
3. Vad är du beroende av? kaffe,chocklad,nötter,lime,citron+
4. Vilket land kommer du i från? Sverige och Norge (50/50)
5. Vilken sorts lipsyl använder du?hmm...lypsyl,vaselin och rosebud
6. Vad tror du på? kärlek
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
8. Vad köpte du senast? mina stövlar, min skinnjacka, en tröja, en ring
9. Har du nåt husdjur? hemma hos mammsen och pappsen har jag hund och katt
10. Var bor du i?   ett litet hus

Gör den ni med vettja! Kom igen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju en häst också :-) K

2008-10-24 @ 12:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback