Lyckad Dag


Hade en jättebra dag igår! Blev uppvaktad  på jobbet hela dagen. Alla grattade, och dagen började med att pojken ringde mig 06 och grattade:) På jobbet fick jag en stor godispåse av lunch cafeterian, med bullar, chocklad,tuggummi, och chocklad björnar. Mums! Sen så blev det sång, kokosbollar och kaffe. Av dom på jobbet fick jag en ljuvlig orkidé. :)

Göran hämtade mig från bussen, fick ljuvliga rosor av honom!Så fina - ljus rosa! <3
Hemma blev det middag (grillad lax) och tårta. Gräddtårta med jordgubbar!! Mmmm... :)
Fick massa fina presenter - örhängen, en svart tunika/klänning, en topp, två böcker, Sony digital kamera och en locktång!:)

Så nöjd med min dag!! Och det var strålande sol och skönt hela dagen!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback