Ikea, helg och Top Model

Vet ni vad jag har gjort sen sist!?! Jag har jobbat vå dar i kassan, på Ikea. Haha!
âr ju ledig nu fram tills den 19. maj, så går ju bara hemma.. Men i onsdags ringde manpower och undrade om jag kunne gå på upplärning onsdag, och jobba fredag!Jag tog utmaningen på rak arm!
Och vet ni, jag klarade mig;) âven om det var fullständigt kaos där i fredags.. :O
Sen så ringde dom efter mig i lördags med.. Okej att jobba lite igen! Man blir såå lat av att bara strosa runt;)

Annars har jag bara myst och slappat i helgen!! Varit en skön helg..
Valborg firades med en utekväll med en tjejkompis. Hade jättekul ute.. bara dansade hela natten! ;)

Idag har jag varit riktigt huslig igen.. Har putsat alla fönster i hela huset! OMG!
Och nu på eftermiddagen har jag klippt ner massa buskar i trädgården. Jag är duktig!

Ikväll är det sesong premiär på "Top Model 9" m/Tyra Banks och jag ska väl kanske få mysa lite med mr x också ;)
Så jag tror jag ska försvinna härifrån

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback