Trött

Är lite trött idag med.. Och ryggen har bestämt sig för att vara en djävul idag! Blä!
Men ltie bättre nu än i morse. Men det gör satans ont!

Igår kväll bara slappade jag och Göran, Slitna efter helgen båda två. Åt hemlagad pizza, såå gott!! ;)
Sen så bara låg vi i soffan och såg på tv.. Behövde en sån kväll. Men jag körde iaf två tvättar, plockade bort efter pizza bakandet och maten, hängde upp tvätten till tork och städade lite. Men var ganska slö.

Känner mig inte lika trött idag, är bara lite sliten plus att det gör det inte bättre att den förbaskade ryggen gör sig påmind!
Blä. Men annars är allt bara bra:P haha!! Låter som jag har en dålig dag - och det har jag inte!

Solen skiner lite ute också.. :) Yey! ;)
Måste jobba vidare...


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback