Stressigt

Är ensam på kontoret idag. Alla andra är på NDC på Radisson SAS scandinavia, oslo centrum. Där har vi en stor konferäns nu i två dar. Började idag. Så här sitter jag - helt ensam! Såå tråkigt att inte ha nån att prata med - det går hårt utöver allt från väggen till min dator ;) haha! Kan iallafall ha på radion på högsta volumen idag ;)

Men det händer nåt hela tiden. Telefonen ringer hela tiden - men nu har det varit tyst i 10 min(!) funkar den? - hade till och med flera samtal med två telefoner samtidigt tidigare. Och hela tiden nåt som ska kollas upp, fixas och/eller annat. Men det är kul att det händer grejer!

Stannar på kontoret till 16-17, då åker jag inn till dom andra. Blir tapas efter NDC, och så är det fest på ett uteställe i Oslo som heter "Fugazi". Där ska Katzenjammer spela. Kan bli en bra dag! :)

Ha en jättebra dag allihopa!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback