Riktigt lyckat!

Sommarfesten igår var riktigt lyckad!:)
Först var det middag Santinos, en jättegod italiensk restaurant i oslo centrum. Så gott!
Pasta eller pizza? Jag åt mozarella med ruccola och tomater till, till förrätt. Till huvudrätt så åt jag pasta med kött,gräddsås och massa parmesan:) Mums!! efterrätt åt jag också - chockladmousse!Mmmm ;)

Efter Santinos blev det "Saras Tält" där några kolla matchen, vi som inte var så jätteinteresserade men kollade med halvt öga bara gick till Friday's så länge.Satt där ett tag, sen vid 00. så rörde vi på oss vidare. Flera föll ifrån då, så till slut var vi bara tre från Programutvikling och två utomstående kompisar till en av oss, som var kvar på "Skaugum". Packat med folk och såå bra musik. Hade jättekul!!

Men det var hårt att gå upp i morse, hehe!Var nåt så otroligt trött i morse, men så blev det bättre utöver dagen. Nu är jag någonlunda pigg. Det kanske var att ta i lite?!

Ska jobba på lite nu, sen så sticker jag lite innan 16. Helg!! =)

Sweet!

Saknar min älskling! Har ju inte sett honom sen igår morse! Haha! Jag är knäpp!
Men jag är så himla kär! <3 <3

Ha nu en toppen helg!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback