Lite allt möjligt...

Hej hej!!

Idag ska jag i begravning. Inte kul direkt. Men det är sånt man måste ibland.
âr en i pappas familj, ingen väldigt nära, men ändå.

Annars så är allt bara bra. I helgen tog jag det bara lugnt. Tog en trip till sverige, och handlade massa mat på lördagen! hehe:P Och på söndagen var jag hos en tjej kompis hela dagen, åt middag där. Dom är goda vänner till familjen, så hela min familj var med!Trevligt!:)

Måndag och tisdag var bara jobb! :)
Idag blir det jobb till 11, sen begravning i Moss.
Imorn är det vår egan lilla sommar fest här på jobbet. Har ju haft med hela bygget här, men imorn är det bara vårat lilla företag. :) hehe!Ska äta italienskt och sen blir det ut ;)

Ha ne bra dag alihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback