Grillning i parken, sol, mys och sommarkänsla

Hade ne härlig helg, med bara sol, my, god mat, grillning och trevliga människor runt mig:)
Fredagen tog jag mig direkt till parken med några från jobbet. Där grillade vi, lyssnade på musik, spelade kort, pratadde ++ Jättetrevligt.. Göran kom efter ett tag och joinade oss:) Sen på lördagen bara slappade jag hela dagen, sen så serverade jag i en middag på kvällen.

På söndagen slappade jag hemma, sen så var jag med göran hela eftermiddagen och kvällen.
Man kan väl säga att bor där nu! ;) Han är bara såå bra! Tycker sååå mycket omd en killen <3

Måndagen var det jobb igen. Full fart på jobbet den här veckan. På eftermiddagen var jag bara hemma med "my dearest". Fick besök av några kompisar, det var jättetrevligt. Blir tyvärr inte så ofta numera. Igår var han på bio, medans jag fixade och ordnade lite i lägenheten. Var också en sväng hemma.

Idag är det jobb igen:) hehe.. konstigt va?!? :P
Ikväll blir det en sväng och fixa lite grejer inan brölloppet i helgen. Vi ska i bröllopp till en av Görans bästa kompisar. har klänning och så, men lite annat som måste fixas också.. Ska bli kul med bröllopp!

Ha en bra dag. Måste jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback