En till

Får ju snart ta o ge mig :P haha! Snodde den här från Izza

10 första
Första bästa kompis: Nine
Första bil: en gammal mercedes
Första kärlek: Oj Oj.. vet inte ...
Första husdjur: En katt som hette Cissi
Första resa: När jag var tre veckor, till morfar hehe
Första jobb: House of Scotland
Första köpta skiva: Oj oj, kommer jag inte ihåg..
Första riktiga kärlek: är nog den jag har nu - min älskling <3
Första piercing: ingen... har ju iofs hål i öronen
Första konsert: Tori Braxton haha

9 senaste:
Senaste drycken: kaffe
Senaste bilfärd: Imorse till bussen, med älsklingen
Senaste filmen du såg: Nån med Hillary Duff, kommer inte ihåg vad den heter
Senaste ringda telefonsamtal: haha, är ju på jobbet. Till en kund
Senaste sötsaken: En bit Crispo chocklad
Senaste spelade cd:  -
Senaste kramen: av syster igår
Senaste gången du grät: ähh.. det kommer jag inte ihåg.
Senaste måltiden: chockladen:P haha 

6 har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nepp!
Blivit arresterad: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: litegrann ;)
Fått ditt hjärta krossat: Inte i den klassiska benämningen nej
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej
Busringt till någon: japp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback