En ny lista

Hittade den här hos sötisen; Catya!

Vad heter han: G
Vad har han för favoritfärg?: haha - det vet jag faktiskt inte:P
Vad har han för ögonfärg?: blåa
Klädstil: arbetskläder på jobbet(snickare) och jeans annars
Har han färgat håret nån gång: ja en gång tror jag, men aldrig nu
Längd: ca 186
Har han klippt sig någon gång: ja han klipper sig regelbundet
Har han piercat sig: nope
Har han några tatueringar: jadå
Dricker han: Ja
Röker han: ja
Vad har han för mobil: en Lg
Vad vill han bli när han blir stor: en pappa, med ett eget hus där vi bor ;)
Vad har han för färg i sitt rum: Vårt rum är ljus gult
Har han någon/några systrar: ja, en syster
Har han någon/några bröder: inga hel om man säger så
Är han född i sverige?: nej, han är norsk ;)
Vad är hans favoritmat?: kött
Vilken mat hatar han?: vet inte, tror inte det finns nån mat han absolut hatar
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: hmm.. Köpa en ny bil och mc kanske
Vad brukar han göra efter jobbet: äta middag med mig, duscha.. ++
Vad heter hans pappa och mamma: men det kan jag ju inte skriva här!
Har han bråkat med nån någon gång: ja, det har han ju - som de flesta killar..
Vad brukar han göra på helgerna: festa, mysa med mig, fiska ++
Vad har han för musiksmak: all round nästan
Brukar han svära mycket?: nej
Vad för bil kör han?: Peugot
Hur/var träffades ni första gången?: han var på en fest hos några gemensamma kompisar
Vad är han rädd för?: att förlora någon som står honom nära , och spindlar :P
Vad påminner dig om honom: Oj, det kan vara olika saker varje dag..
Vad var det första han sa till dig: Hej antar jag
Vad var det första du sa till han: Hej ;)
Vad brukar ni oftast skicka sms om: söta små ord
Är han beroende av något?: nja.. *tänker*
Vad kallar du han: olika.. gutten min, älskling ++
Vad kallar han dig:  caroline, pus, jenta mi.. ++
Tränar han: nu mer gym, förr : boxning
Hur länge har ni vart tillsammans: lite över ett halvår:)
Hårfärg: Mörk blond, med lite rött i.. säger han själv;)
När fyller han år:  i mars
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: hmm
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?:  snygg, snäll, bäst
Gillar du han?: ja <3


Gör listan! Gör listan! Gör listan! Gör listan! Gör listan!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: catya

åh, snickare det är ju hett, blåställ och allt, snacka om att ni kan ha kul med det ;) dirty



puzz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback