a list

Den här hittade jag hos Catya ;)

1) Vad åt du till frukost?

- en fralla med ost & skinka, vatten
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
-haha - ok, ska göra det längst ner. Men den senaste är det väl inte, eftersom den fortfarande är på kameran;)
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
 - min älskling
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
-grått
5) När var du arg senast?
-kommer faktiskt inte ihåg.. var irriterad igår:P
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
-hmmm... sista dan innan lovet ;)
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
-hmm..det finns faktiskt några
8) Yoga eller löpning?
-om jag måste välja mellan dom här två så får det bli yoga...
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
-oxfilé provencale
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
-elle,det nye(norsk modetidining), cosmo ++
11) Favoritkaraktär i deckare?
-hmm.. får väl bli mikael persbrandt
12) Teveprogram du aldrig missar?
-Finns inget jag aldrig skulel missa... Har inget jag följer nu faktiskt
13) Vem är du avundsjuk på?
-avundsjuk? jag är inte avundsjuk av mig, det a¨r ingen idé och gå runt o vara avundsjuk på andra
14)Din bästa revansch?
- oj oj.. det vet jag itne, har väl haft mina små revanscher - men the big one? don't know
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
-bästa: nuvarande
sämsta: där jag jobbade i sverige..
16) Mat du aldrig någonsin kommer att äta?
-hundkött, katt och häst och anant äckligt som skulle dyka upp
17) offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
-många ;) skulle lätt kunna glida runt på nån kändisfest och ta ett snack med diverse :P haha!
18) kaffe eller te?
-kaffe!
19) skostorlek?
-40
20) hur ofta är du på Ikea?
-sällan, men nu när jag ska flytta kommer det säkert bli några gånger
21) om du hade 5 miljoner över ....vad skulle du köpa då? och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- Jag skulle köpa en bil och en lägenhet :) och lite kläder;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/tavling-5.html#comment



tävling med jätte lätta regler!! ingen med och tävlar än, 10 personer vinner, pågår bara t.o.m. 31 juli!! :)

2008-07-28 @ 16:55:52
Postat av: catya

kul att läsa dina svar :)



vad underbar bilden var på dig sötnos

2008-07-29 @ 15:09:38
URL: http://catya.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack, gullet!

2008-07-31 @ 08:34:49
URL: http://carrobang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback