Tankar och förkylning

det har hänt mycket på sistone.. Inte mycket i egentligen, men för mig innebär det en "big change".
Vill inte säga så mycket om det här. Men har har aldrig haft det såhär förut.. Men samtidigt så vet jag inte vad det är, och om det är nåt?

har det jättebra om dagen;) Psykiskt! Fysiskt är det värre - haha - är förkyld!
Förkylningen vägrar släppa taget i mig:( Det tycker jag inte om.. Så typiskt att jag blev förkyld i julas, när jag slappnade av och tog det lungt. Men varför har den inte släppt? hmm... Men nu proppar jag i mig nån dunder kur jag fick hos hälso affären, och appelsiner, vitlök och c - vitamin tabletter. Tror ni det hjälper?
Varit hemma från jobbet nu också.. Tråkigt!! Jag går alltid på jobbet, det ska mycket till för att jag inte gör det..
men ibland måste man ju bara innse at man i allafall inte komme rbli frisk, om man springer rutn på jobbet och jobbar häcken av sig...

Nope, nu vill jag bli frisk!! Nu med en gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback