Jobb

Jag trivs så otroligt bra på jobbet jag har nu!Kunde inte haft det bättre.
I egentligen har jag det super bra just nu
- Har ett jobb som passar mig perfekt---> trivs som fisken i vattnet, vi är ett härligt gäng och det är roligt
- Har bra kompisar runt mig --- > hittar på massa roligt, bara hänger och i love it
- På et plan son det inte brukar gå min väg riktigt, känns det som det går bra just nu.. Jag trivs iallafall, och har det såå bra ;)
- Har en asien resa framför mig ---- > kommer antagligen bli en unik upplevelse, som jag ser enormt mycker fram emot!

Och så finns det mer också! Kan man annat¨än le? =)

Det kommer bli konstigt att resa iväg ---- > sluta i mitt jobb och "lämna" allt här hemma
Finns det kvar när jag kommer hem?

Det ser vi, jag tror det kommer bli bra alltihop;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback