Sista dagen på jobbet

Sista dagen på jobbet,var som sagt i torsdags. Dom är såå himla söta på jobbet=)
Alla åt lunch samtidigt, och då trollades det plötsligt fram presenter,bullar, crossainter, kaffe och kort och ballonger till mig!! Åhh.... Dom är verkligen toppen!

Jag fick en flaska rödvin,en solkräm till ansiktet,en ränsande mousse till ansiktet och en bok - "tusen strålande solar"(av författararen til "The Kite runner"). Efter maten, blev det choklad croissanter, bullar och kaffe!!
Fick så många firna ord under dagen*GLAD*
Och fick godispåse av kocken som jobbar cafeterian:) Massa choklad,dammsugare,tuggummi, och en söt liten lapp till mig! ;)

Hur kan man annat än att komma tillbaka til ett sånt ställe?
Har haft det så bra de här månaderna! Dom kunde inte ha gett mig en bättre arbetsplats.
Tack Tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback