Singapore continues ....

Hej hej!! =)

Jag ar fortfarande i Singapore. Igar morse vaknade jag vid 0930. Packade bara ihop mina grejer och checkade ut fran hotellet, och akte till "little India". Fick tag i en sang pa andra stallet jag provade; "Prince of Wales". Trevligt stalle med en bar pa forsta vaningen och "dorm rooms" pa andra vaningen. Det ar fruksot indkluderat, sa jag fick i mig ltie frukost igar nar jag kom dit ocksa:) Fick min sang och nar jag a var installerad dar, hittade jag till ett resebyra och fick en flygbiljett til "Koh Samui", pa mandag kvall. Blir bra! Can't wait;)

Sen efter att den biljetten var betald och klar, akte jag till "sentosa". helt sjukt att dom har byggt en stor fake o bara for skoj skull! haha! Insane! Var bara i strandomradet. At  lunch och badade.

Igar kvall hangde jag pa "Prince of Wales". Traffade bland annat tva engelska tjejer, jattetrevliga!Vi satt ute i "tradgarden" till hostellet, till klockan 01-02. Idag ar det "sunday Session" dar. Live musik, gratis mat och billigare drinkar;)

Idag ska jag bara slappa, och hanga runt har i "Little India".

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback