Koh Phangan

Heeej!!

aventyret fortsatter;) hi hi!! Sondagen i Singapore strosade jag bara runt, och tog det lugnt!
Blev steak sandwiches och ol pa "PRINCE OF WALES" . Satt och pratade lange med han som ager stallet, han ar fran australien egentligen, men bott i Singapore i 8 ar. Och det samlade sig mer folk, och vi var en stor gang som satt och pratade. Bland annat en lokal kille, som kanner han som ager stallet val,och nasta morgon tog han och hans familj mig med til "fagelparken" i Singapore + tva av hans kompisar. Saa trevligt - kul att fa se nat jag nog annars inte fatt med mig. Dom hade biljetter och han fragade alla som var dar om dom ville folja med. Jag hakade pa, hade ju en hel dag att sla ihjal i singapore.

Hans bror hade tva underbara sma barn. Sa otroligt ljuvliga. Vi belv kompisar direkt. haha!
Sen sa fixade de sa jag kom till flygplatsen i tid till mitt flyg. Hans mamma ville till och med ge mig middag, men det hann vi inte.Snalla!Och har trafrfat saa manga roliga manniskor. Nagra av dem kanske jag moter igen. =)

Igar kvall kom jag altsa till Koh Samui med flyg. Var lite krangel i pass kontrollen, eftersom ajg inte hade nan adress i Koh Samui. Men dom fixade hotell och sa var det okej. Men trottsamt nar man star dar och inte far komma igenom for att du inte har nat hotell:p

Imorse tog jag baten till Had Rin. pa Koh Phangan. Det er massor av manniskor har nu, pa grudn av "full moon", sa ganska svart att hitta rum.Men jag hittade ett efter bara en liten stunds letande, orkade inte leta langre med sacken pa ryggen i den varmen och det ar billigt. Et rum for mig sjalv, for 500 baht. Det ar inte mycket!!Men sa ar det ocksa pa storlek med en stadskrubb:P hahaha!lite storre kanske;)

Resten av dagen har jag bara slappat pa beachen, atait lunch pa en restaurant har och kollat runt lite. SKa traffa upp en nors tjej som ar har ikvall. Det ar fler som har hangt sig pa henne, hennes pojkvan och hans kompisar - sa dom ar ganska manga nu. Det blir kul! Problemet ar ju bara att jag inte har nan telefon, aldrig har traffat henne(bara sett bilder pa facebook:p haha) och det kan bli lite svart. Men jag vet var dm bor, och att de brukar ata runt 21. Sa tankte skicka ett meddelande fran internet till hennes mobil att jag vantar utanfor deras stalle vid 21. Sa far vi bara hoppas det blir bra;) annars far jag bara ringa henne. Det ordnar sig=)

Ha det sa bra sa lange!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback