Koh Phangan - - Phi Phi

Har varit lite dalig uppdatering, sorry! ;)
Hade nagra jattebra dagar pa Koh Phangan. Heidi och ganget ar hur trevliga och roliga som helst - sa det var ju inga problem=) Pa Koh Phangan hangde vi pa stranden, at tillsammans pa kvallen och kanske gick ut.

Kom till Phi Phi igar=) Tog forst bat fran Koh Phangan i sondags, sa sov vi paa Koh samui en natt. Igar tog vi taxi till baten, baten till nat stalle och sen minibussar darifran til Krabi, typ 2-3 timmar. Sen bat fran Krabi till Phi Phi. Vi ar ju ca 16 stycken nu i det ganget jag ar med, men vi blir annu fler till och fran for dom kanner annu fler som reser runt. Sa ar ett stort gang;) skont att ha folk runt sig!   Varit nagra avantyr, och fler kommer det nog bli! Traffar massa kul folk fran overallt. Hadde ju tyvarr innbrott i bungalowen pa Koh phangan. Inte sa kul, men det ar en kant sak att det hander - och specielt dar under Full moon.Hade allt det viktigaste pa mig nar vi var ute och at, sa det var inget vardefullt pa rummet dom kunde ta. Men tyckte det var sa obehagligt sa jag stortade ner til hotellet dar Heidi( en norsk tjej som jag pratade en del med pa internett innan och som ar det ganget jag hanger med) och hennes pojkvan. Sov dar den natten och sen bytte jag boende. Sa da var det skont att ha dom. Det vara bara det att det var bara stora bungalows igen pa det stallet dar dom bodde,sa jag bodde som en drottning nasta natt ;) hi hi!   

Dagarna gar till; sola, bada, ata god mat, slappa, ga runt och kolla och fest;) Vill verkligen ta en bat lite runt har, sa det ska jag nog gora:) Dom andra har varit har sa mycket, sa far nog inte med mig nan mer - men klarar mig pa egen hand;)  

Ha det sa bra!!


Kommentarer
Postat av: emma

låter trevligt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback