Fredag..

Igår var jag hemma, med kusinen och sonen, som är här nu en vecka.
Jag lekte med honom, och vi ahde jättekul - och så stångar han i en hylla!Han fick ett litet jack i pannan.
Jaha!Det var bara att köra raka vägen till sjukhuset i Drammen.
Fick sy två sting!så lämna inte era barn med mig. . Då vet man inte hur det kan sluta.

Men det gick fort, och vi åkte raka vägen hem igen! Sen så sov han länge - flera timmar.
Sis kom hem från skolan, vi lagade lunch och kollade lite på tv.
Så åkte jag och handlade mat, vin och mors dag present.. Morsdag här i Norge, på söndag!

Vid 1830 satte vi oss vid bordet - allihopa + Mr special :)
Han har redan träffat mamma, pappa och syster två gånger, så igår blev tredje gången.
Det var jättemysigt igår kväll. Åt fondue, drack lite vin och satt vid bordet länge, och bara pratade.
Så var det "nytt på nytt", ett tv program, humor program. Vid 23 eller nåt, gick jag och mr specia hem till honom;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback