Long time no see

I'm back!Idag är första dan på jobbet igen!:) Känns faktiskt okej att vara tillbaka!
Men varit grymt skönt med två veckors semester!Har bara slappat, njutit och haft det skönt i 2 veckor.
Har bland annat; flyttat med allt av vad det innebär, varit i Kragerø en vecka - plaskat rutn i regnväder,festat,myst med pojken, slappat, sett lite OS, ätit god mat, njutit det lilla vi fick av fitn väder, shoppat och bara varit. Härlig härligt!

Men nu är jag tillbaka. Hur har ni haft det? =)
Måste jobba på lite nu. En del som måste tas fatt i. Tror jag ska svänga en liten trip till M & P, måste hämta ltie post och säga hej. :) Eller så blir det imorn.

Vad har ni för planer? oohh.. Nån som har en rolig lista till mig? ;)

Ciao



Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag tkr nidri var bra, lagom stort och nice :D sj?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback