såå glad

Jag blir på sånt bra humör - när det är så härligt väder!!
Förutom att jag är förkyld efter min resa, det är ju inte jättekul precis.. haha!
Men våren har kommit!! :) Weeee!

Lördag, söndag och måndag bara njöt jag av vädret. Måndag gck jag en jättelång promenad med mamma och plockade vitsippor. =) Igår njöt jag också bara av vädret. Bakade bullar igår. Jag lever ett riktigt chill liv just nu:p
Bara pysslar hemma, är med famlijen, är med vänner och pojken, slappar, njuter av vädret, bakar, går promenader med hunden och hjälper min syster med sista innsatsen i skolan. Ganska soft! ;)

Men jag hade tagit ett jobb idag, om det rätta jobbet hade erbjudit sig;)

Idag ska jag hjälpa min syster med att läsa till en tenta imorn, hjälpa pappa lite, ringa några telefoner, och sen så tror jag att vi ska fixa min systers overall idag. Hon tar studenten här i Norge i vår. Hon är russ!! Det är såå kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback