Kalas och strykning

Igår blev det födelsedags kalas, och sen en liten tur ut i Drammen. Kul!
Jag hade såå kul i går - bara dansade hela kvällen! Som om jag inte brukar det ;P haha!
Vi firade först en tjejkompis hemma hos henne, med massa frukt och tårta! Sen så åkte vi in till Drammen, och efter en snabbvisit inne på Goggen gick vi till Pigen. Där stannade vi resten av kvällen. Dansade som galningar. ;)

Inte är jag sliten idag heller.. nästan inte trött heller.. Fast jag inte var hemma förs vid 04.30.
Men kom iaf hem, det är inte alltid lika lätt när du inte bor i centrum precis:p haha
Men har man en guldkompis, så har man en guldkompis :)

Idag är det lika härligt vårväder, som det varit de sista dagarna. Sol, inte så kallt och blå himmel!
Härligt!Idag blir det bara att slappa här hemma.. Har nyss strukit lite. Ja, jag säger ju att jag har blivit äckligt huslig.. Hoho! Nu ska jag njuta av vårvädret!

Kvällen sk ajag tillbringa med mr x. =)

Imorn kommer bästisen Nine hit!! :D Yeeeeaah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback