Hemma igen...

Varit hemma sen i fredags! Dt är lite konstigt.. Samtidigt som det är helt okej! Var ju som sagt klar för att åka hem :) Inget specielt till jetlag heller i egentligen.. Bara sliten i kroppen, och vaknar jättetidigt. Men det kommer nog snart gå tillbaka till det normala.

Hara bara slappat sen jag kom hem. Fredag blev det middag med päronen(syster jobbade). Sen träffade jag "my guy" några timmar på kvällen - innan jag hämtade syster i Drammen. Lördagen var jag bara hemma hela dagen med päronen och sis. Fisk till middag  - *mums* . På kvällen var jag bara hemma. Har varit oroväckande lugn den här helgen.. haha!! Undrar varför? ;)  Söndagen var jag med några kompisar ett tag, hjälpte dom med att flytta lite grejer. På kvällen blev det hemlagad pizza och film hos mr x. =)

Igår var min första måndag hemma. Och den avr ganska lugn den med. Har inget jobb nu på direkten, så jag har fortfarande semester. Yeah! Pratade med både Manpower och gamla jobbet - så nu får i se vad som händer!
Annars städade jag min garderob, tvättade kläder och gjorde fotoalbum på Facebook. Facebook är genialt.
Har ju alla underbara människor som jag har träffat på facebook. Loves it!

Idag har jag bra strosat runt. Måste hända nåt snart. Har tvättat kläder idag med, plockat lite här hemma, gjort middag och så klart gått promenad med hunden. Hör ni? Blivit värsta hemmafrun redan :O
Har redan planerat att jag ska städa huset imorn! Oj Oj.. vart ska det här sluta nånstans?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback