Update

På tiden kan man ju säga - att det kommer en update från helgen!!
Har haft såå roligt hela helgen!!:D

Torsdag var det grillning och fotboll i lektorshagen, så gick vi hem till Chricke och fortsatte där ----> sen SOF!!
var jättekul ;) Sjöng bland annat karaoke med caroline och brottades i gräset.. haha!!mina byxor hade fått en fin grön nyans dan efter ;) men det gick bort!!

Fredag var det att fixa o trixa lite på dagen, jag hade ju uppsatsen som skulle lämnas in också! Plus att jag inte hade hunnit sy min svans och mina öron, så gjorde det också.. Var också en sväng på stan med Ullis, hann med en glass från Bosses ;) *mums*
På kvällen ble det förfest hos max, sen blev det ju Sof igen*wee* var skitkul..  har träffat så mycket roligt folk dom här dagarna och många man känner som var på sof=) Inget brottande och karaoke den här kvällen, men träffade ju två norrmän och det är alltid kul.. haha!!!

Lördag var ju lika rolig den, med kårtegen på dan!!=) full fart hela dagen, så var helt död i stort sett hela dagen;p
Var först kårtegen på dagen, sen bara hem och byta om.. till sofområdet och äta mat och dricka lite, sen till lektorshagen några timmar!VId 22-23 nån gång blev det sof området igen för sista kvällen med fest där...
Men man överlever ;) helgen slutade med att jag var helt död av sömnbrist på söndag;p sliiten *ler*

        
                                                    


        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback