Trött..

Ska snart nussa tror jag.. trött!!men imorn kan jag sova lite på morgonen iallafall.. men ska vara i skolan 13, och innan dess måste jag till systemet, se över grupparbetet och redigera lite, börja på min Sof klädsel och fixa nåt mer svart att ha på mig! så har en del att fixa..

Sof börjar imorn i egentligen, är i Norrköping imorn kväll.. kunde ju vara kul att få med sig, men har inte bestämt mig riktigt hur jag ska göra!hmm.. det är gratis bussar både dit och hem, men bara två bussar och då är det första man till bussen som gäller!tänk om man inte kommer hem;p hehe.. inte så kul, och bussen går 0320 och på torsdag ska vi se över grupparbetet en sista gång - efter vår handledares feedback- så kan vara bra om jag inte är ett vrak;p hehe.. får se hur jag gör!flera från nationen som ska iallafall ..

Det beslutet tar vi imorn;) nu börjar jag bli riktigt trött känner jag - sängen nästa!! ;)

natti natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback