Min födelsedagshelg

Har ju födelsedag idag, så helgen har väl iegentligen handlat om det enda sn i fredags=)
Hihi!! det tycker jag om ;)

Fick paket i posten på fredag!! I like ;) det var en t. shirt från norge och två par strumpor:)
Vi ska fira mig med mer paket och firande när jag kommer hem tydligen. Låter bra!! ;)

I fredags satt jag och en tejkompis här; drack vin och åt jättegod mat.. lite plockmat sådär.. brie, salami, paprika, cherry tomater, parmaskinka och till efterätt: en mastig chokladtårta=) Olof joinade oss efter ett tag, och följde med till Nh sen...jättetrevligt!satt på uteserveringen till 01, då gick vi in..03 blev det pizza innan det var dags att gå hem och sova.

Lördag var det heldag med morfar och några till som var på besök där i helgen!glass på stan, fika på morfars veranda och jättegod mat=) sne var det hem hit, fixa fort som bara attans.. för klockan 20 kom Agnese, och tio min senare kom Jeppe, kom några till sen.. vi var inte så många, men det var jättetrevligt!!=)
tack för en rolig födelsedag allihopa! En väldigt rolig kväll! ;)
Lite konstigt att man ska flytta ifrån det här nu... hmm!känns trist!!

Idag har jag bara slappat, har inga planer om att göra nåt annat heller!!
Middag (han lagar) och film med Olof ikväll=) hört rykten om tårta också... ;) snäll han är!

Kommer lite bilder senare!!

ciao

UPDATE:

Lite bilder kommer här ;)

middag här och NH på fredag

     

Hos Morfar på lördagen


     

Förfest och Platå lördagen =)

     

Kommentarer
Postat av: Janina

Hej babe! Kul att du har en blogg, speciellt när du nu ska flytta! Synd att jag inte kunde komma i lördags, men vi ses väl när du kommer o hälsa på?! Grattis i efterskott!
// KRAM från Janina

2007-05-28 @ 20:12:16
Postat av: Carro

hej hej!
tack tack!!:) synd du inte kom, får ta igen det en annan gång;) jag kommer garaterat och hälsar på er!!=)ni blir inte av med mig så lätt! ;) kommer sakna linköping!kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback