Update

Resten av helgen var det bara packning och plugg som gällde!
Var hos Morfar en sväng på söndagen, och fick jättegod söndagsmiddaga:) *mums*
Måndagen var det också massa packning och plugg.. Plugget har väl gått sådär:(
Varit så omotiverad..men men!Hade tentan i tisdags och tror tyvärr inte att det gick så bra..

Sen efter tentan, vid 14, tok jag tåget från Linköping till Katrineholm, där bytte jag och så var jag på väg till Norge..
Igår hade jag faktiskt väldigt trevligt resesällskap, det är ju inte alltid man får;p men det var en tjej och en kille- och vi satt och pratade hela vägen typ.. förutom när jag och den andra tjejen sov 1,5 timme ca.. haha!
pappa hämtade mig vid 21 i Oslo, då var tåget inne i Oslo.. =)

Sen har jag bara letat jobb och njutit av det härliga vädret!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback