Flytt

I helgen har jag flyttat.. Hämtade alla grejer i Linköping!
Jag och pappa åkte till morfar på fredagen, så på lördagen var det bara att lassa alla grejer in i bilen och städa..
På söndag åkte han hem, och jag och morfar tog golven i lägenheten + torkade ur frysen..
Måndagen var det besiktningen.. gick bra! Och igår åkte jag hem igen...

Det känns konstigt att man ska lämna linköping i egentlige.. vet inte om jag kommer sakna just lägenheten och så, men livet där kommer jag absolut sakna!!och nu sitter man här i Norge.. Men på ett sätt känns det kanon också!!så det är en härlig mix av känslor just nu.. haha!!

Idag har jag skickat en del ansökningar på olika jobb.. vore ju bra om man fick ett jobb nu också;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback