En lista till

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Det kommer jag inte ihåg.. var lite olika tror jag!
Vad åt du senast?
middag, som var fläskfile og sallad idag:) mums!
Har du fått någon komplimang idag?
Ja det har jag!=)
Har du varit med i en rättegång?
yess.. med skolan, läste rättsvetenskap på gymnasiet!
Är du polare med grannarna?
polare är jag väl kanske inte.. hehe!men hejar på alla=)
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska.och så pratar hon engelska!Och hon kan en del norska..
Vilka länder har du bott i?
Norge och Sverige
Senaste piercingen?
Ingen, har inte nån piercing..
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Åker typ aldrig bil längre ju.. men det var nog typ en vecka sen!
Gay?
nepp
Har du något husdjur?
Inte här i lägenheten, men hemma finns det ju både katt och hund
Har du täckt någons hus med toapapper?
Hahaah, neeej.
Har du varit på stranden?
O ja!!love it ;)
Minns du dina/din musiklärares namn? 
Oj *tänker* tror en hette Ragnhild
Hur bra är din syn?
den är inte så bra;P ganska närsynt
Har du varit på ett party?
Yess
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
det skulle vara häftigt att vara i en undervattensbur, men skulle nog fega ur när det gällde;p dom är ganska läskiga!
Har du varit utomlands?
Yes, älskar att resa!!hoppas det blir många fler resor utomlands:)
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
hmm.. bara varit på två och båda var jättefina!!
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Självklart!
Var är dina syskon just nu?
Min syster är på surprise party till en kompis i kväll!
Vad var den senaste drömmen som du minns?
drömmer jättekonstigt nu för tiden.. det senaste var att morfar bara blev borta,det var inte kul!
Vem ringde dig senast?
Agnese
Vilken tid gick du upp imorse? 
typ 9 kanske.. hmm!!
Vad ska du göra i helgen?
Plugga och packa!!
När var du riktigt sjuk senast?
i höstas när jag först var dunderförkyld i 2 veckor, sen fick jag lunginflammation och var sjuk i över två veckor till!
När såg du en kändis senast? Vem var det?
oj! det vet jag inte.. Såg ju Kurt Russel och Goldie Hawn i London!men det är ju et år sen!haha!!måste ha sett nån efter det men kommer inte på vem nu..
Vad finns i din bakficka?
ingenting
Har du färglinser?
Nej
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Jag var på NH
Vad är det första du gör på morgonen?
âr lite olika.. det första är nog att gå till badrummet
Vad ska du göra efter det här?
Ska nog packa lite.. måste det!sen ska jag väl sova eftervart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback