A test

Haha, hittade ett test hos Jeena. Testet går ut på att man googlar  (Det som står här nere, ditt namn, efternamn och favvodjur tex..) och tar första bilden som kommer upp som svar..

Here we go:

1: Mitt förnamn  (Caroline) Det här är tydligen en golf spelare som heter Caroline Westrup


2: Mitt efternamn (bang)


3: Stad jag bor i  (Linköping) här blev det inte alls första bilden, för det var två bilder som inte var jpg.filar och inte funkade!

4: Gillar att 


5: Favoritdjur  &  &   alla tre fick faktiskt vara med här!



6:Vill ha  ett hus på Lefkas i Grekland(första bilden jag fick upp var på zakynthos, så det fick bli andra bilden från apollos sida, om lefkas)



7: Äter helst  älskar avocado!!och är grymt sugen på det idag, därför fick det bli det!men det är mycket mer jag gärna äter;)

8: Favoritfärg  (blå) här funkade inte första bilden heller..

9: Som person är jag  (glad)

10: Om dagarna jobbar jag som  (arbetslös- pluggar ju)

11:Jag skrattar åt  (roliga saker)

12: Jag gråter åt detta (orättvisor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback