=)

Jag och Moa gick till klass grejen på NH tillsammans igår kväll.. vi kom väl runt 20.30 ca:) Har alltid så sjukt kul med henne ;) På NH träffade jag Fia också för hon jobbade=)
Det var inte så många från klassen som kom under kvällen, och det var ju synd.. men vi var ju några stycken och vi hade jättetrevligt! dansade, satt i sofforna och pratade.. men det blev ju ltie senare än jag hade tänkt mig;p
hmm... men det har gått bra i dag ändå.. haha! jag kom upp hyfsat tidigt, lunchade med agnese runt 12 - hon var en ängel och ville bjuda på lunch idag.. ville säga ordentligt hejdå till mig eftersom jag flyttar härifrån och hon åkte till italien idag där hon ska vara en månad nu med pojkvännen som jobbar där..lunchen var super trevlig och gott var det(pasta med pesto, parmesanost och rökt lax)*mums* Efter maten blev det också en stor ccafé latte nougat.. mmm.. vad gott!!

Sen har jag pluggat flittigt hela dagen, och packat lite.. ska fortsätta packa ett tag nu tänkte jag!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback