spontan galenskap

God morgon!!

Har varit på jobbet sen 8.. det var lite tungt att gå upp i morse!
Antagligen för att jag, av nån konstig andledning,  vaknade och låg vaken en timme i natt.. hmm!
Här på jobbet rullar det på, men tycker den första tiden här i dag har gått sakta..Klocka gå lite fortare!hahaha!

Igår fick jag ett galet innfall - jag ska åka till Kungshamn idag!!Har ju kompisar där nere, och har varit där varenda somamr i flera år nu=) Så bestämde mig att jag ville ta en ltie trip nu i helgen.. mamma har nästan varit mer på än mig, jag var lite osäker därför att hon har födelsedag idag, och tyckte att jag skulle åka - hon och pappa ville till och med sponsa mig med bensinpengar!! wow ;) vad kan man göra? det är ju bara att åka :) J har messat och ringt i veckan, och man blir ju såå jävla sugen på att åka dit - nåt jag iofs har varit hela sommaren! Så idag efter jobbet åker jag dit!! weeeee... Ska bli såå kul!! Vet ju hur mina helger där brukar bli ;) galet!!

Älskar att vara sådär spontan, så skönt ibland!

Västkusten, here I come ;)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback