oh happy day..

En ny dag, ny vecka och nya möjligheter;)
har varit här 1 1/2 timme redan, men det enda jag har gjort är att ha kafferast med dom andra;)
haha!! vilket gäng..

I fredags åkte jag in till bästisen då, var jättemysigt.. Vi fick ju faktiskt sol och varmt på fredagskvällen!
Så vi var några tjejer som satt ute och drack lite och pratade i sommarkvällen.. Sen åkte vi in till stan och gick ut:)
Kul - dansade massor och det var cool musik!

Sen på lördagen åkte jag därifrån till Sandvika där jag träffa syster min, hon köpte present till ammam(födelsedag på fredag), vi handlade mat och sen åkte vi hem.. lördagskvällen var lugn och  söndagen också!

Nu är det bara jobb som gäller i veckan, bara en vecka kvar ju. eller till och med nästa tisdag..


Nu ska jag ta en runda i våningarna här och se om det behövs fyllas på med nåtnoing i nån av dem.

Kaffe, te, koppar++


Ha en bra dag!!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback