my little trip

ja det är väl dags att jag skriver lite om helgen..Det blir kort, ingen idé att lägga ut om det ialla vinklar och ord hit och dit iallafall ;) haha!! lite bilder kanske man kan bjuda på med!

Jag tog det ganska lugnt på väg dit i fredags, för jakob var i Gbg så ingen idé att skynda..
Så jag körde till Strömstad där jag strosade runt lite, handlade lit mat - som jag åt där- och slösade bort en timme där typ.. Sen körde jag till Jakob, men han var itne hemma än så jag åkte till Kunghsman en sväng.. passade på att tanka. Sen satt jag i bilen lite och läste Harry Potter tills han kom hem.. stackarna - en av dom körde ju av på motorvägen!

Ingen av dem som kände för att gå ut då sen, så det blev en lugn fredagskväll. Men det gjorde absolut ingenting!
Hade en jättetrevlig kväll i soffan hemma hos Jakob. =) La oss väl vid 01 eller nåt - trötta båda två!
Vädret är ju inte det bästa denna sommaren så lördagen började såklart med spöregn! :( sen blev det uppehåll men det blåste jättemycket!! Så det blev tyvärr att vara mest inomhus.. men vi var en svän i Kungshmn där vi handlade mat och dricka :) vi bara tog det lugnt hemma resten av dagen. med lite folk somkom och gick..
Jean kom vid 18-19 nån gång och vi satt och prata ett tag.. sen vid 20 kom några Gbg kompisar till Jakob som hade kommit för att festa! Vi skull epå en förfest i Smögen hos en tjej en av jakobs kopisar kände, men jakob kände inte at than kunde komma med tre till när vi redan var typ 10 som kom som inte kände henne:P haha! Och eftersom jag ville träffa dom andra åkte jag med jean hem till honom. vi hämtade upp björn och sen satt vi hos Jean i hunnebostran ett tag till vi blev hämtade och skjutsade ut till Smögen... =)
Där blev det förfest!! jättetrevligt att träffa alla igen... dom är så bra det där¨gänget!! I like;)

Sen skulle vi ju ut allihopa, det var bara det att dom skulle ut i smögen och jakob var ju i Kungshamn, så jag tog båten ensam över för att träffa honom.. Lite svårt att hitta varann bara för det var jättemycket folK! och han har knäpp telefon med typ ingen täckning.. :P men men .. förutom att jag tappade mitt kort på lördagen, när bankomaten bestämde sig för att ta det.. var det en bra dag!  det blir på nåt vis alltid nåt galet där nere.. haha! men det blir alltid bra också ! ;)

Söndagen var lite seg, och det blåste massa ute!! :( men vid 1730 åke jag från Jakob..
Men det tog sin tid hem, för jag tog det väldigt lugnt.. stannade på Resö och tog ett dopp där - kallt!! haha
och sen stannade jag och köpte lite kaffe med hem, och åt lite.. hade typ pyttelite kontanter som jag hittade i min väska när jag packade på söndagen ;P oj oj!! måste nog åka i banken imorn och ta ut lite pengar. Vilekn tur att man har snälla föraldrar, har fått låna mammas kort til bensin;)

   


  image177





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback