Min mobil

Ta fram din mobil :

Vem ringde du senast ?
pappa

Vem ringde dig senast ?
Hem

Vad står det i ditt 4:e mottagna sms ?
"tack tack, och god natt" fast på norska ;)

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms ?
Love

Vad står det i ditt 6:e mottagna sms ?
"ja, hur skriver man ordet egentligen på svenska" (min syster som frågade hur man skrev egentligen på svenska.. vi är ju norska vet ni..)

Vad står det i ditt 10:e skrivna sms ?
jag har inte några sms kvar i utkorgen...

Vad står det i ditt senaste skrivna sms ?
det har jag ju faktiskt kvar! " men ska vi stå i kö till boken? men vad vil du? :) tar med lite dricka;) puss"

Har du några utkast ?
Nope

vad är ditt rekord på snake?
Har inte snake på min mobil

vad har du för kontakter som börjar på J?
jakob,janina,jeanette,jeppe,jessica,joakim hem & mobil, joffen,johan, johan(læsø), joppe, june

Har du privat nr just nu ?
Japp, bor ju hemma för ögonblicket..

Hur många låtar har du på din mobil ?
Inga.. Har en gammal samsung just nu!för har tappat eller förstört mina andra mobiler

Vad har du för bakgrundsbild ?
Helt röd bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback