Jobbsnack

vet att det är mycket jobbsnack, men det är ju det jag gör om dagarna ;)
8-16 varenda dag!! Stolt;) hihi

Går jättebra på jobbet, och jag har blivit "bekant" med dom andra nu.. Först kände jag mig verkligen bara som en vikar, som skulle vara där i fyra veckor!! och det är jag ju fortfarande;p men nu vet alla vem jag är, jag a¨r med i alla samtal i raster och på lunchen.. Väldigt trevlig arbetsplats! och ett och annat skämt förgyller ju dagarna;) hoho

Jag och syster har det urmysigt här hemma bara vi två - päronen är ju i Danmark! Ikväll kollade vi faktiskt lite på titaninc, halva typ, men nu stack hon i väg för att träffa några kompisar.

Imorn blir det jobb igen, på fredag kommer päronen hem och på lördag är det fest!! äntligen - länge sen sist faktiskt! ska bli såå härligt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback