Hysch

Stilla!! så otroligt lugnt och stilla.. Har nästan ingeting alls och ta mig till på jobbet idag!
Så då blir det lite blogg.. Är i egentlgien av den uppfattningen att är man på jobb, så är man på jobb! Då ska man itne surfa runt på nätet och håll apå med mobilen stup i kvarten. Men sköter man sina arbetsuppgifter, har gjort allt man kan och ska göra, och är lite diskret så skadar det ju ingen ;)
Och här sitter jag på mitt lilla kontor med internet på datorn.. vad gör man?
är ju lite begränsat hur mycket jag kan styra och ställa här.. hehe! Hade man jobbat här länge, eller varit mer insatt skulle man väl säkert kunna komma på nånting att omorgansiera eller så .. haha!
Men jag kan ju liksom inte börja med såna saker.

regnar inte just nu iallafall.. får se hur länge det varar.. hmm!
Vill ha sommar!! sol och värme!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback