Hejsan

Har faktikst haft en del att göra nu dom sista dagarna.. har fått åannu mer jobb av hon som gav mig lite extra jobb häromdagen. Och så har det varit lite mer räkningar och annat - nu börjar Norge vakna upp ur sin semestermodus. haha!! Men det är kul när det händer lite mer..  :) Nu är ju hon som egentligen jobbar här tillbaks, så hon har varit här på morgnarn igår och idag - så det blir kortare dagar på mig. Gör ju ingeting det heller;)

Imorn har mamma födelsedag!har hittat en present nu - hoppas bara hon blir nöjd! men det tror jag, jag tycker iallafall den är jättefin;)

Åhhh... jag är så sugen på att åka till västkusten - det verkligen bara drar i kroppen.. haha!!
Löjligt egentligen, men så är det! ;)

måste jobba vidare nu!!

Ciao

Update:
blogg.se krångladei går, så det här skulle i egentligen varit postat igår, men så blev det icke.
Men det låg sparat här tydligen, så jag postade det nu i stället.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback