give me some summer

Aaahh... vad skönt det var i sängen imorse!men jag gick upp, och har varit på jobbet i flera timmar! :)
Men idag har jag haft lite mer att göra, för jag fick lite jobb av en annan här.. på et projekt dom ska vara klara med snart!så det var ju helt okej! Imorn kommer hon som egentligen är sekretär tillbaka(ska vara här ons och tors morgon), så det blir bra - hoppas bara att hon inte tycker jag har gjort ett dåligt jobb! men jag har nog klarat mig;)


Mamma har födelsedag på fredag coch jag måste köpa en present!vad ska man hitta på?
funderar på att ta en sväng i affärer efter jobbet idag!hmm! Det är nog en idé.. för ofta tycker jag, att när man bestämmer sig för att ta det en kväll, så hittar man ingenting.. men gör jag det idag så är det ju fortfarande några dagar kvar till hennes födelsedag=)

Nu skiner solen ute!! det regnade imorse, men det höll faktiskt inte i sig så länge..
har varit uppehåll länge, och nu kom solen =) weee.. i like;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback