första veckan klar

Då ar jag haft min första vecka på jobbet!! =)
Har klarat mig bra!! tack och lov!! Vilen erfarenhet jag får i egentligen.. så glad för det här jobbet!!
ibland har man tur;) hihi!!

Idag har jag bara jobbat 8-16 och sen itne gjort mycket.. är ensam hemma den här helgen..
känner att jag inte kan stick aifrån hunden ikväll igen, när hon har varit ensam hela går och i hela dag.. så det blev en lugn kväll hemma med henne och katten:) haha!

Men idag är det äntligen lite sol igen!!! såå otroligt härligt!!! blir man inte glad då, då vet jag inte vad som ska till! ;)
jag är lycklig resten av helgen nu iallafall;) men eftersom man satt på kontoreet hela dan idag, hade det ju varit trevligt om den var kvar i imorn .. *hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback