tisdag

sen i söndags har det väl inte hänt sådär jättemycket..
gick en promenad med terriern i söndags också, passade henne några timmar. Sen gick jag hem i blåsten, slappade i soffan resten av kvällen.. inte en chans att jag går ut i sånt väder!:p haha!

I går kollade jag lite på gruppuppgiften vi hade fått...
sen på kvällen var jag på jättegod middag, hos en kompis!super gott!!=)
och så trevligt att träffa henne igen, har inte sett henne på superlänge..

idag har jag varit på bibblan i nästan två timmar, och jobbat med gruppuppgiften..
sen handlade jag lite på väg hem, åt lite lunch.. såg lite tv.. och skrivit några mejl..
ikväll vet jag itne riktigt vad som händer..skulle på middag,men hon har blivit sjuk.. några kompisar som ska ut, men jag ska ju i gentligen vara i skolan kl 09 imorn:p hehe. men kan ju ta en öl bara!hmm..
får se vad det blir..

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback