en lista - vad ovanligt

Har du ätit fisk idag? nej,inte idag....igår:p
Är din hobby att läsa bildtidningar? nej....

Har du någon gång tittat dig i spegeln och tänkt "Fasen vad lik jag är Alice Bah"? haha!nej faktiskt inte...

Har du hål i öronen? Jaa

Drack du monsterläsk när det var poppis? japp

Har du någonsin köpt en griskulting? nej...haha

Ser du ofta på TV? den är som oftast på, måste ha lite ljud runt mig.. men kollar ju inte på den för det.. .

Är din mor mer än 19 år äldre än dig? yes

Leker du fortfarande med Barbie? haha nix..

Har någon varit otrogen mot dig? neej, inte vad jag vet iaf;)

Drömmer du om att bli fotbollsproffs? nej verkligen inte, orka springa...hehe

Har du åkt snowboard nån gång? japp, hade jag haft en bräda ahde jag åkte nu med...

Borde du göra något vettigt nu? ja, borde kolla om biblioteket har en bok jag ska behöver...

Har du lekt "Batman" det senaste året? nope.

Har du hånglat med fler än fem personer? joo

Äger du fler än 5 konservburkar med bruna bönor? nej .. men finns bönor o skåpet :)

Gillar du äppelmos? ja, helt okej..

Skulle du kunna tänka dig att äta en livs levande daggmask, om du fick 10 000 dollar för det? blää..usch!

Har du hånglat med någon kändis? nope.. det kommer;) haha

Har du varit otrogen? det kanske man kan säga.. haha! andra tycker ju det ;)

Vad föredrar du, att äta eller att spela squash? har bara spelat några få gånger, men var kul!vill spela snart igen.. men det är gott också!

Vad har du för färg på dina tapeter? beiga...
Har du någon gång varit riktig jävla galet kär? JO, det har jag nog...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback