tacosmiddag

Igår lämnade jag in den hemska hemtentan, den var verkligen inte rolig..
hemtentor brukar gå ganska bra, men inte den här inte:( aja...får gå som det går!

Igår blev det iaf tacosmiddag hos J & R, super trevligt!var ungefär 8 pers som åt, och senare föll det ifrån några,men kom till nya...=) hehe.. Sen blev det Platå en sväng!var ett tag sen...trevligt!
Träffade många kända ansikten, och det var trevlig stämning... Sen blev det halvtimmes disskusion mellan R & polisen..haha! *asg* det hade inte hänt nåt, R ville bara ha svar på några frågor..
men polisne ville väl inte riktigt svara(kunde inte)... hihi!!
hemma vid 0345 ca...under täcket vid 04..*trött*

Idag har det varit slapp dag hittils:p
men nu måste jag ta tag i mitt liv igen;) ska dammsuga och ta göra rent badrummet här..
och sen ska jag en sväng ner på stan... =)
ikväll blir det att åka ut till morfar...sova där tills imorn, kusinen och familjen kommer ju...=)

............later.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback