So great

åre var toppen!!!
vi åkte upp natten till söndag- två bussar, och det blev exceptionellt lite sömn, med bara en timme på hela resan- och söndag morgon var vi i Åre!!Det vara bara att byta om och bege sig i backen.. Härligt!!
Vid 15 fick vi nycklaran o efter att ha handlat mat, duschat och bytt om gick jag, j och R till "bygget", och fixade bordsplaceringen.. kl1830, kom alla och det blev en lyckat sittning!förutom att man var j*****t trött!!:p
blev en tidig kväll för min del..

Desto piggare på måndagen:) i backen hela dagen, och afterski på Fjällgården - där jag var på varenda afterski- sen blev det förfest med nya bekantskap och "Country Club".. hade jättekul!blev efterfest, och jag var hemma i stugan vid 0415 kanske.. 

På tisdag var det skidor, afterski o "dippan"! verkligen kul... blev efterfest då med!träffade J i hallen vid 0430 ca, han kom också hem då:p haha!!

Onsdag var det i backen igen, men seg altså!!:p haha!! och afterski, och "bygget" senare på kvällen!!
massa folk ute, jag hade kul som vanligt;) inte lika sent hem..men inte tidigt heler precis:P

Torsdag var otroligt seg... hehe... var väl ingen som var länge i backen, hehe..
Tog en lång lunch med Catta istället på subway, efter att ha duschat o bytt om..
Vid 1530 kom bussarna, o vi lastade in allt och vid 16 gick bussen - det vill säga den jag satt på, den andra var tvungen att vänta på tjejen som gjorde konststycket att ramla på väg ner till parkeringen efter sista åket och ramlade och bröt handleden- så dom blev väl en kvart senare eller nåt..

Det var en lång bussresa, men sov mycket mer nu, var ju helt slut!!
Vid 04 var vi framme i Linkan igen, och så klart var jag o mitt följe dom sista som fick taxi.. haha!!var hemma kvart i fem kanske eller nåt..

Fredag var jag mer död än levande, och förkylningen håller fortfarande i sig!
Men jag lever, och kommer leva på minnena länge...
Det enda som avr lite negativt var att min telefon dog..hehe..men nu har jag fått en ny bebis;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback