Seg start på veckan

Helgen efter åre var seg, med mycket sömn...tog det bara lugnt,men på lördag kväll var jag hos några kompisar..trevligt!!
Också fått tag på en ny telefon, lite krångligt och tog lite tid.. men nu är den min!;)

haft seminarium, med tilhörande uppgifter till, och varit hundvakt..
Idag har jag bara pluggat lite o tagit det lugnt..

Imorn ska jag skicka iväg massa mejl har jag bestämt, kanske min framtid kan bli lite klarare..?:S
vet verkligen inte vad jag vill...
ska också vara hundvakt..helgen blir lugn!!! måste försöka bli frisk!!
ska nog ringa doktorn imorn, o höra vad han säger.. *hmm* bättre det så jag inte blir dårligare..
Nästa helg är det ju Stockholm!!!*weeee*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback